سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دفاع مقدس (جبهه و جنگ)،کرامات شهدا
درباره ما
خلیل رنجبر[18]

این وبلاگ در جهت ابراز ارادت به شهیدان هشت سال دفاع مقدس طراحی و سعی در ارائه مطالب ناب و مستند را دارد . امیدوارم که راضی باشید و از نظرات سازنده تان این حقیر را بهره مند گردانید. در ضمن این وبلاگ در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و در سایت پیوندها جزو سایت های مفید قرار گرفته است. peyvandha.ir/1-5.htm

ویرایش
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها
یکشنبه 95/1/8 12:34 ع

لحظه ای با سید آزادگان حجت الاسلام  ابوترابی :
 بخشی از سخنرانی سید آزادگان در اتاق 13 اردوگاه بزرگ موصل :
«‌‌یا مُقَلِّبَ‌ الْقُلوبِ‌ وَالاَبْصار. یا مُدَبِّرَ اللَّیلِ وَالنَّهار. یا مُحَوِّل‌ الحَولِ‌ والاَحْوال. حَوِّل‌ حالَنا اِلی‌ اَحْسَنِ‌ الْحال».
‌‌امیدواریم‌ در سرآغاز سال‌ جدید، خداوند اعمال‌ گذشتة شما را مورد قبول‌ درگاه‌ اقدس‌ حقش‌ قبول‌ کند و از اعمالتان‌ هرچقدر کم‌ داشته‌ باشید، مورد عفو و اغماض‌ قرار بدهد و قدم‌ِ به‌ حق‌ و شایسته‌ای‌ را که‌ برداشته‌اید، مورد قبول‌ درگاهش‌ واقع‌ شود. امیدواریم‌ خوبی‌ها، شایستگی‌ها و قدمِ‌ برحقتان‌ در سال‌ آینده‌ بیشتر بشود و ان‌شاءالله، با موفقیت‌ بیشتر و آزادی‌ توأم‌ با آبرو و عزت،‌ اسارت‌ را پشت‌ سر گذاشته، این‌ بهار، بهار آزادی‌ را به‌ همراه‌ داشته‌ باشد.
‌‌چه‌ خوب‌ است‌ در لحظه‌هایی‌ که‌ می‌خواهیم‌ سال‌ نو را آغاز بکنیم، با دقت،‌ مروری‌ به‌ گذشته‌ بکنیم‌ و با نهایت‌ سعی‌ و جدیت‌ عمل‌ بکنیم. این، موفقیت‌ ما را در سال‌ آینده‌ تضمین‌ می‌کند و همین‌ گونه‌ که‌ می‌گوییم‌ سال‌ آینده‌ پر نعمت‌ و پر برکت‌ باشد، در عمل‌ هم‌ همین‌ طور باشیم.




برچسب ها : خاطرات جانبازان و آزادگان  ,


مطلب بعدی : نحوه بازدید از تمامی قسمت های وبلاگ