سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دفاع مقدس (جبهه و جنگ)،کرامات شهدا
درباره ما
خلیل رنجبر[18]

این وبلاگ در جهت ابراز ارادت به شهیدان هشت سال دفاع مقدس طراحی و سعی در ارائه مطالب ناب و مستند را دارد . امیدوارم که راضی باشید و از نظرات سازنده تان این حقیر را بهره مند گردانید. در ضمن این وبلاگ در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و در سایت پیوندها جزو سایت های مفید قرار گرفته است. peyvandha.ir/1-5.htm

ویرایش
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها
سه شنبه 96/7/4 11:28 ع
عاشقانه به سب? شهدا
نمیشناختمـش اومدن خواستگاری واسه اولین بار بود ?ه منو میدید یادمـہ بعد ازدواج بهم گفت اولین باری ?ه دیدمت با خودم گفتم این همونیه ?ه من میخوام اولش دلم نمیخواست باهاش ازدواج ?نم بابام اصرار به این ازدواج داشت بالاخره زمانے ?ه قرار شد جواب مثبت بهش بدم گفتم اگر شرم و طبع دخترانه ام بگذارد سؤال عشق تو را هم جواب جواهم داد زندگیمون زبون زد همه بود داریوش آدم شوخ طبعی بود و عشق وافری داشت تا روز آخر زندگیشم این عشقو نشون میداد همیشه احساس خوشبختے می?ردم خیلے ?م پیش میومد ?ه بـه اسم صداش ?نم بیشتر وقتا بهش میگفتم زندگیم داریوش واقعاً زندگے من بود سالهای اول زندگے یه ترس عجیبے داشتم ?ه ن?نه زندگی به این خوبے رو از دست بدم آخرشم آمد به سرم از آن چـہ میترسیدم چه سخت بود روز شهادتش تصور این?ه عزیزترین ?س زندگیتو جلو چشات گلوله بارون ?نن وـنتونی واسش ?اری ?نی امان از دل زینب خودم دیدم ز بالای بلندے
عزیز مادرم را سر بریدند همیشه واسه آرمیتا این یه بیت شعرو میخون حُسنَت به اتفاق ملاحت جهان گرفت آری بـہ اتفاق جهان میتوان گرفت
راوے ،همسر  شھید داریوش رضایےنژاد



برچسب ها : شهدای دانشمند  ,


مطلب بعدی : نحوه بازدید از تمامی قسمت های وبلاگ