سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دفاع مقدس (جبهه و جنگ)،کرامات شهدا
درباره ما
خلیل رنجبر[18]

این وبلاگ در جهت ابراز ارادت به شهیدان هشت سال دفاع مقدس طراحی و سعی در ارائه مطالب ناب و مستند را دارد . امیدوارم که راضی باشید و از نظرات سازنده تان این حقیر را بهره مند گردانید. در ضمن این وبلاگ در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و در سایت پیوندها جزو سایت های مفید قرار گرفته است. peyvandha.ir/1-5.htm

ویرایش
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

بسم رب الشهداء و الصدقین

با عرض سلام خدمت خانواده شهدا ،جانبازان و اسرا و با سلامی بر خواسته از وجودم حضور والدین محترم و تمام امت شهید پرور ایران. عزیزان اکنون زمان آن نیست که بنشینیم و تماشاگر آینده جنگ باشیم زیرا وظیفه شرعی ما ایجاب می کند که در جبهه ها شرکت کنیم ، عزیزان دیگر وقت نشستن به پایان رسیده و باید همه گام به گام رو به سوی جبهه ها حرکت کنند و با نگاه آتشین خود سینه کفر را نشانه بروند .ای مردم بترسید از آن روزی که نزد خداوند عالمیان جوابگو خواهید بود ،که شرمنده شدن در نزد خدا بسیار سخت است پس باید به وجه ا... نظر کنیم باشد که آمرزیده شویم .ای مردم باور کنید شیطان در فریب دادن انسان بسیار زیرک است اما در همین حال کسانی هستند که فریفته ی حقه های شیطان نمی شوند و در نزد خداوند سرافراز و سربلند هستند و با سرافرازی وارد بهشت میشوند. واقعا خوشا به حال چنین افرادی که آخرت خود را به این چند روز دنیاد نمی فروشند پس بیایید ما هم به چنین افرادی بپیوندیم . وحال کلامی با خانواده شهدا دارم واقعا خوشا به حال شما زیرا چنین امانت هایی را که خداوند به شما داده بود سالم به خودش تحویل دادید که آنان با روحی عاری از هرگونه آلودگی به سوی معبود خویش پرکشیدند پس بیایید رو به سوی خدا کنیم باشد که ما همه به حقانیت برسیم و از کسانی باشیم که خداوند آنان را دوست دارد.

ای معلمان و اساتید من ،از شما می خواهم در تربیت افرادی که به درد جامعه برسند کوشا باشید و در ایفای نقش خود به عنوان استاد حداکثر سعی خود را بکنید زیرا شما نقش انبیاء را ایفا می کنید و آینده به شما بستگی دارد . از پدر و مادر و خواهرانم و همه آشنایان می خواهم مرا حلال کنند و دعا کنید از جمله ی شهیدان باشم و خداوند و ائمه مرا دوست بدارند و هرگز خدا را فراموش نکنید که در همه حال ناظر بر همه اعمال ماست.




برچسب ها : وصیت نامه شهدا  ,


مطلب بعدی : نحوه بازدید از تمامی قسمت های وبلاگ