سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دفاع مقدس (جبهه و جنگ)،کرامات شهدا
درباره ما
خلیل رنجبر[18]

این وبلاگ در جهت ابراز ارادت به شهیدان هشت سال دفاع مقدس طراحی و سعی در ارائه مطالب ناب و مستند را دارد . امیدوارم که راضی باشید و از نظرات سازنده تان این حقیر را بهره مند گردانید. در ضمن این وبلاگ در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و در سایت پیوندها جزو سایت های مفید قرار گرفته است. peyvandha.ir/1-5.htm

ویرایش
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

 به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان با درود و سلام بی پایان به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت امام زمان ( عج ) و نائب بر حقش امام خمینی و با سلام به حضور تمامی خانواده ها ی محترم شهدا و خانواده رزمندگان اسلام ضمن عرض سلام حضور خانواده عزیزم ، امیدوارم که همیشه وجود نازنین شما زیر سایه خداوند متعال سلامت بوده باشد و امیدوارم که روحیه استوار شما همانند قبل و راسختر از قبل باشد .

 پدر عزیز و گرامیم حالا که این وصیت نامه را د ارند برایت می خوانند مطمئن هستم که حال و فکرت با من است خواهشی از شما دارم و این است که اگر دوری من را نمی توانی تحمل کنی ، به سرای شهداء ( وادی رحمت ) برو و از دور به مزار آن گلگون کفن ها نگاه کن و این را در نظر خود مجسم کن که این همه شهید به خاطر چه و د ر راه به ثمر رساندن کدامین راه به این درجه عالی رسیده اند و نیز شما مادر عزیزم می دانم که چقدر در رابطه با من زحمت کشیده ای و چه رنجهایی را متحمل شده ای – 19 سال ، کم نیست اما باور کن که تمامی زحمتها و رنجهایت هدر نرفته بلکه به ثمر نیز رسیده است پس غصه زیا دی نخور اگر از ناراحتی خواستی گریه کنی به یاد شهدای اسلام گریه کن و آنهم نه جلوی چشم منافقان ، دلیلش را تو بهتر از من می دانی .

 چند کلمه ای هم خواهرم با تو صحبت دارم خواهر گرامیم تو تنها خواهر من هستی و از تو تنها یک درخواست مهم دارم و آنهم اینست که نه تنها خودت اراده ات را محکم کن بلکه مگذار مادر عزیزمان هم به آن اراده همچو کوهش صدمه ای برسد و از محمد برای من حلالیت بخواه و به محمد بگو که تا آخر هیچ از یاد من نرفت و تمامی حرفهایش جلو چشمانم مجسم می شد و تمامی خاطراتم دوباره زنده می شد .

امیرجان چند کلمه ای هم با تو صحبت دارم سعی کن که پدر و مادرمان جای من را خالی احساس نکنند و نیز سعی کن که همانند گذشته در مسجد فعالیت داشته باشی نمی دانم وقتی که این وصیت را می خوانی در مسجد باز هم شب جمعه ها جلسه است یا نه اگر بود تو نیز در این جلسات شرکت کن و این حرف من ر ا به تمامی بچه ها برسان که عزیزانم از وجود ... کمال استفاده را بکنید و یک آن تنهایش مگذارید و در

 ضمن اگر وقت کردید به خانه ما هم سربزنید و به تمامی شان بگو که مرا حلال کنند و در ضمن مسئولیت تربیت روح الله هم با تو است سعی کن همانند برادر یک شهید تربیت شود و نبود مرا احساس نکند .

 خوب دیگر بیشتر از این مزاحم اوقات شریفتان نمی شوم و از تمامی ملت و امت حزب الله تقاضا دارم که به این شعار که : ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند‌ همانند گذشته و بهتر از گذشته عمل کنند و خمینی نائب بر حق امام عصر را تنها نگذارند .

والسلام - عباس رحیم پور




برچسب ها : وصیت نامه شهدا  ,


مطلب بعدی : نحوه بازدید از تمامی قسمت های وبلاگ