سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دفاع مقدس (جبهه و جنگ)،کرامات شهدا
درباره ما
خلیل رنجبر[18]

این وبلاگ در جهت ابراز ارادت به شهیدان هشت سال دفاع مقدس طراحی و سعی در ارائه مطالب ناب و مستند را دارد . امیدوارم که راضی باشید و از نظرات سازنده تان این حقیر را بهره مند گردانید. در ضمن این وبلاگ در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و در سایت پیوندها جزو سایت های مفید قرار گرفته است. peyvandha.ir/1-5.htm

ویرایش
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها
جمعه 93/1/29 11:7 ص

 

شهید محمدرضا ایستان

دفترچه ی کوچکی همیشه همراهش بود . بعضی وقتها با عجله از جیبش در می آورد و علامتی در یکی از صفحات می گذاشت . می گفت « اشتباهاتم رو توی این علامت می زنم» . برایم عجیب بود که محمدرضا – اسوه ی تقوا و اخلاق بچه ها – آنقدر گناه داشته باشد که برایم کم کردنش مجبور باشد دفتری کناه بگذارد.

چند روز قبل از شهادتش به طور اتفاقی دفترچه اش را نگاه کردم . خوب که ورق زدم دیدم بیشتر صفحات دفتر ، مثل قلب محمد رضا سفید سفید است.

منبع: مجموعه رسم خوبان ، کتاب مباره با نفس ، ص 36

رسولُ اللّه ِ صلى الله علیه و آله : حاسِبوا أنْفُسَکُم قَبلَ أنْ تُحاسَبوا ، و زِنوها قَبلَ أنْ تُوزَنوا ، و تَجَهَّزوا للعَرْضِ الأکْبَرِ .حدیث

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله : پیش از آن که مورد حسابرسى قرار گیرید، خود به حساب نفستان برسید و پیش از آن که سنجیده شوید، خود نفستان را در ترازوى سنجش بگذارید و براى آن حسابرسى بزرگ آماده شوید.

وسائل الشیعه ، ج 16 ص 99

 




برچسب ها : یاد و خاطره شهدا  ,


مطلب بعدی : نحوه بازدید از تمامی قسمت های وبلاگ