سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دفاع مقدس (جبهه و جنگ)،کرامات شهدا
درباره ما
خلیل رنجبر[18]

این وبلاگ در جهت ابراز ارادت به شهیدان هشت سال دفاع مقدس طراحی و سعی در ارائه مطالب ناب و مستند را دارد . امیدوارم که راضی باشید و از نظرات سازنده تان این حقیر را بهره مند گردانید. در ضمن این وبلاگ در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و در سایت پیوندها جزو سایت های مفید قرار گرفته است. peyvandha.ir/1-5.htm

ویرایش
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها
شنبه 93/8/3 9:49 ع

ولایت فقیه فرد نیست جریان است.جریانی به درازای همه تاریخ.به امتداد بعثت همه انبیای الهی. ولایت فقیه در حقیقت ولایت فقه اسلام مکتب اسلام و ولایت خداست.

سردار شهید اکبر زجاجی

==============================

ما معتقدیم در برابر تمایلات سرکش نفسانی و شهوات عنان گسیخته انسان، اعتقاد به خدا و دین باید باشد تا بشریت در سایه دین، از صنعت و علم در مجرای صحیح استفاده کند.

آیت الله شهید دکتر مفتح

==============================

مردم! امام زمان (عج) را فراموش نکنید. مردم! دنباله رو روحانیت باشید که چراغ راه هدایتند...از امام اطاعت کنید که عصاره اسلام است، او را تنها نگذارید که نماینده حجه بن الحسن (ع) است .

شهید حسین برهانی

==============================

و شما خواهران حجاب خود را حفظ کنید که حجاب شما سلاح شماست.

شهید اسماعیل اسکندری

==============================

این انقلاب، انسان ساخت و فضیلت .

حجه الاسلام شهید محمدجواد باهنر

==============================

همبستگی دین به سیاست به معنی وابستگی دین به سیاست نیست ، بلکه به معنی وابستگی سیاست به دین است.

استاد شهید مرتضی مطهری

==============================

 با تمام تواضع و شرمندگی به همه مسؤولین سفارش می کنم که خدای ناکرده از پیشرفت کارها، از فرامین الهی و تقوی و فضیلت و درستی منحرف نشوند و تصور نکنند که به این طریق می توانیم پیروز شویم.

آیت الله شهید ربانی املشی

==============================

به سه خصلت ممتازم: 1) عشق که از سخنم و نگاهم، دستم و حرکاتم، حیات و مماتم عشق می‌بارد. در آتش عشق می‌سوزم و هدف حیات را، جز عشق نمی‌شناسم. در زندگی جز عشق نمی‌خواهم و به جز عشق زنده نیستم. 2)فقر که از قید همه چیز آزادم و بی‌نیازم و اگر آسمان و زمین را به من ارزانی کنند تأثیری نمی‌کند. 3)تنهایی که مرا به عرفان اتصال می‌دهد و مرا با محرومیت آشنا می‌کند.

شهید دکتر مصطفی چمران

==============================

وصیت من به همه ی پدرها و مادرها و خواهران و برادران ایرانی این است که مبادا دین را به دنیا بفروشید و آخرت را فدای هوس و شهوت کنید، و در مقابل اندوه و سختی ها با سلاح بردباری پیکار کنید.

سردار شهید کشکولی

==============================

این سربازانی که هم اکنون در مصاف با دشمن بعثی هستند، همه فرزاندن ما هستند و من وظیفه دارم که در کنار آنها باشم، همراه با آنها بجنگم دشمن را ناکام کنم و پیروزی را برای اسلام و مردم فداکار خود به ارمغان بیاورم.

سرلشکرشهید مسعود منفرد نیاکی




برچسب ها : پیام شهدا  ,


مطلب بعدی : نحوه بازدید از تمامی قسمت های وبلاگ