سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دفاع مقدس (جبهه و جنگ)،کرامات شهدا
درباره ما
خلیل رنجبر[18]

این وبلاگ در جهت ابراز ارادت به شهیدان هشت سال دفاع مقدس طراحی و سعی در ارائه مطالب ناب و مستند را دارد . امیدوارم که راضی باشید و از نظرات سازنده تان این حقیر را بهره مند گردانید. در ضمن این وبلاگ در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و در سایت پیوندها جزو سایت های مفید قرار گرفته است. peyvandha.ir/1-5.htm

ویرایش
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها
جمعه 93/8/9 4:24 ع

برای اسلام و انقلاب تبلیغات زیادی بکنید تا ندای اسلام و اسلام طلبی به اقصی نقاط جهان برسد در اشاعه و گسترش فرهنگ اسلامی تلاش لازم را بنمایید و از هیچ کوششی دریغ نکنید همیشه گوش به فرمان امام امت و مسئولین کشور باشید.

شهید اکبر چاجی

===============================

از مسئولین عزیزم خواهش مى‌کنم نگذارند نیروهاى مخلص انقلاب و بسیجى‌هاى عزیز و جانباران و خانواده معظم شهدا انقلاب مورد کم ‌لطفى بعضى از زیردستان ادارات قرار گیرند اینها برکتهاى انقلابند.

سید محمد صنیع خانی

===============================

پروردگارا! رفتن در دست تو است؛ من نمی‌دانم چه موقع خواهم رفت ولی می‌دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم‌خورده‌ات بجنگم تا به فیض شهادت برسم .

شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی

===============================

شهدا از دست نمی روند، به دست می آیند.

شهید سید مرتضی آوینی

===============================

خواهرم: حجابت را حفظ کن زیرا زنی که همه جا را می بیند و خود دیده نمی شود، خود محرومیتی را بر استعمار تحمیل کرده است و زینب (س) نیز چنین بود. فریاد حق طلبانه ات هرگز خاموش نمی شود.

سردار شهید علیرضا موحد دانش

===============================

باید همه دست به دست هم داده متحدا و متفقا خالصانه به ریسمان الهی چنگ زده و با قلبی مملو از ایمان، تقوا و خلوص در مسیر این حرکت الهی تلاش نمود تا خدای ناکرده گزندی به اسلام عزیز و قرآن کریم نرسد و ما هم ان شاء الله عاقبت به خیر و در نهایت به مقام قرب ذات باریتعالی نایل گردیم.

سرلشکر شهید محمدحسن طوسی

===============================

مردم ما از کمبود ها و کسریها گله ندارند،آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس!

رئیس جمهور شهید محمدعلی رجایی

===============================

ما نمی خواهیــم فقط کربــلا و قدس را آزاد کنیــم،بلکه هدف ما این است که کاخ سفیــد را به حسینیــه تبدیـل کنیم.

شهیــد کوروش باباپــور

===============================

وحدت خود را حفظ نموده و از تفرقه در بین خودتان جلوگیری کنید و با وحدتتان ابرقدرتها و منافقین را از پای درآورید.

شهید صفرعلی طاهری

===============================

برسجادهای به وسعت زمین، با تربتی بر خون شهیدان رنگین، بر قبلهای به عمق هستی، در صفوفی به شکوه اقیانوس، با ایمانی راسختر از کوهها، با آیاتی به زیبایی حقیقت، به امامت نور خورشید نماز میگزاریم.

شهید مهدی رجب بیگی

 




برچسب ها : پیام شهدا  ,


مطلب بعدی : نحوه بازدید از تمامی قسمت های وبلاگ