سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دفاع مقدس (جبهه و جنگ)،کرامات شهدا
درباره ما
خلیل رنجبر[18]

این وبلاگ در جهت ابراز ارادت به شهیدان هشت سال دفاع مقدس طراحی و سعی در ارائه مطالب ناب و مستند را دارد . امیدوارم که راضی باشید و از نظرات سازنده تان این حقیر را بهره مند گردانید. در ضمن این وبلاگ در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و در سایت پیوندها جزو سایت های مفید قرار گرفته است. peyvandha.ir/1-5.htm

ویرایش
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

مقیدبودن شهید داود فتحعلی زاده در اقامه نماز اول وقت قبل از نشستن پای سفره افطاری، الگویی برای میهمانان خداوند در ضیافت الهی است.

سبک زندگی شهیدان به عنوان یک الگوی تمام عیار برای نسل های حال و آینده مطرح است. نگاهی به اعمال و رفتار شهدا در ماه مبارک رمضان می تواند مسیر بندگی خداوند را برای همگان ترسیم کند.

شهید داود فتحعلی زاده از رزمندگان سپاه اسلام در سال های دفاع مقدس ملت ایران در 15 مهر 1361 در منطقه سومار و در عملیات مسلم بن عقیل به فیض عظمای شهادت رسید.

مادر این شهید بزرگوار خاطره ای از سیره این شهید در ایام ماه مبارک رمضان  نقل می کند:

داود سنش کم بود ولی در صحبت هایش همیشه از اسلام و امام خمینی (ره) صحبت می کرد. بچه خوب، مظلوم و ساکتی بود.

ماه رمضان  موقع اذان همه می نشستیم سر سفره و افطار می کردیم ولی داود تا نمازش را نمی خواند افطار نمی کرد، من می گفتم مادر بیا افطار کن، از صبح تا الان روزه بودی، حالا بعد از افطار نمازت را می خوانی، داود می گفت نه، من تا نمازم تمام نشود افطار نمی کنم؛ همین طور هم می شد، تا نمازش را نمی خواند سر سفره افطار نمی آمد.

مزار مطهر این شهید در بهشت زهرای تهران، قطعه 26 ردیف 77 شماره 4 واقع شده است.




برچسب ها : یاد و خاطره شهدا  ,


مطلب بعدی : نحوه بازدید از تمامی قسمت های وبلاگ